niedziela, 3 kwietnia 2016

Remy jest do wzięcia!!! Konkurs z "Real"

Kochani oto dla Was 



Nowiutkie, 

Pachnące,

Gorące,



egzemplarze zachwycającego REAL Katy Evans!!











Wydawnictwo Papierowy Księżyc jest bardzo hojne i mam dla Was aż trzy ogniste egzemplarze!!!

Co musicie zrobić??


1. Mieć blog Kasik Recenzuje  w kręgach lub go obserwować, 

2. Lubić Kasik Recenzuje na Facebooku,

oraz 

3. Zrobić zdjęcie swojej półki z książkami z miejscem, gdzie ma stanąć REMY.
Dodatkowo proszę o opis  dlaczego ma się tam znaleźć ( nie żadna epopeja - dwa, trzy zdania w zupełności wystarczą )


Zgłoszenia proszę wrzucajcie na Facebooka ( pod postem konkursowym) 


Wśród zgłoszeń wybiorę trzy  najlepsze ( w MOIM odczuciu ) zgłoszenia.



Konkurs trwa do 10 kwietnia 2016 r. do północy.



Rozstrzygnięcie i ogłoszenie wyników do 13 kwietnia 2016 r. na blogu.

Na swój koszt książki wysyłam na terenie naszego kraju.



POWODZENIA 








13 komentarzy:

  1. Blog obserwuje, profil lubię... Zostało jeszcze tylko zrobić zdjęcie. 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę idealne miejsce dla Real. Mam nadzieję, że Remy będzie zachwycony. Czas działać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog obserwuję, profil lubię, a zdjęcie również zrobione i napisane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już mam swój egzemplarz, ale chętnie udostępnię informację o konkursie, żeby wszyscy mogli zobaczyć! UWIELBIAM tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie - im więcej nas tym lepiej :) pozdrawiam cieplutko ;D

      Usuń
  5. Blog obserwuje, profil na FB lubię, zdjęcie wrzucone :)
    Daga

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię, obserwuję i mam nadzieję, że tym razem mi się uda. Link do zdjęcia. Powodzenia dla wszystkich uczestników :) https://www.facebook.com/photo.php?fbid=203224456722807&set=p.203224456722807&type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie odmówię sobie tej przyjemności i biorę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcie wrzucone😊 Moja półka czeka z utęsknieniem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Blog obserwuję, FB lubię jako Małgorzata Bula, zdjęcie zamieściłam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Google+ Followers