wtorek, 12 kwietnia 2016

Real trafia do..... wyniki konkursu


Kochani - sama sobie zgotowałam ten los.... Gdybym mogła obdarowałabym Was wszystkich. 
Nigdy nie dam już takiego konkursu gdzie to ja wybieram - łamało mnie to strasznie..... 


OTO WYNIKI 





Pierwszy Real - będzie gryziony przez Justynę Niedźwiecką :) 


Drugi Real - pojedzie za granicę do Doroty Niedziałek (tu musimy dogadać się co do przesyłki) :)

Trzeci Real - uspokoi czarną erotyczno- wampirzą serię u Izabeli Wiaderek - by kobieta mogła się wyspać :)



Proszę o kontakt na priw :) 

6 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyniom ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i zazdroszczę <3
    Oraz oczywiście życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie czekaja mnie przespane noce:-) Dziekuje bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyniom!Ale Wam zazdroszczę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. :):):) moja radość przerosła najśmielsze oczekiwania :D dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Google+ Followers