czwartek, 3 marca 2016

"Obsesja" Jennifer L. Armentrout



Pani Kasia wygrała wczoraj Obsesję, którą miałam przyjemność czytać już dawno temu i gdzie ja mam głowę... przecież powinnam Wam dać recenzję byście nie przegapili tego CUDA :)


Jesteście ciekawi? Muszę Was uprzedzić, że poniższa opinia powstała kiedy jeszcze nie pisałam recenzji, ani nie prowadziłam bloga - raczkowałam w tym temacie. Ktoś może zapytać dlaczego ją wiec zamieszczam? Ponieważ powstała ona zaraz po tym jak skończyłam czytać... jest napędzana wrażeniami i przepełniona emocjami..... Oto ona:










Gdybym mogła dałabym 11 gwiazdek R E W E L A C J A !!!


Jestem absolutnie zachwycona, ale po kolei: 



Książka opowiada losy Huntera, który jest bezwzględnym zabójcą, a do tego nie jest człowiekiem, a obcym - Aurumem. Departament Obrony ma go w stanowczym chwycie, co zazwyczaj nie jest zbyt denerwujące, bo może zabijać swoich naturalnych wrogów Luxenów. Przez większość czasu jest zadowolony ze swojej pracy. Do czasu, aż zostaje obciążony czymś, czego nigdy wcześniej nie musiał robić: ochroną człowieka, a dokładnie ochroną pięknej Sereny. 


Serena Cross nie uwierzyła swojej najlepszej przyjaciółce, gdy ta twierdziła, że widziała syna silnego senatora zmieniającego się w coś... nienaturalnego. Kto by uwierzył? Ale potem jest świadkiem morderstwa jej przyjaciółki z rąk czegoś, co może być tylko kosmitą, wrzucając ją do świata, który zabije, żeby zachować swój sekret. 



Już od pierwszych stron poczułam, ze to jest to. Genialnie napisana, świetnie obmyślona historia. Autorka, którą i tak już cenię stanęła na wysokości zadania bo przecież podjęła się bardzo trudnego tematu. Pisanie 
o kosmitach uważam za trudne bo łatwo przekombinować, przekoloryzować, albo pozostawić u czytelnika niedosyt. Tu jest wszystko wyważone, płynne, spójne - Cudne. 
Bez wątpienia to książka dla starszych czytelniczek. Hunter jest bardzo aroganckim, władczym 
i charyzmatycznym bohaterem. Wynika to z jego pochodzenia. Jest wojownikiem, który niczego i nikogo się nie boi. Jego Rasa jest pełna testosteronu, waleczna, odważna. Na dodatek do tego tafia mu się Serena, która jest ciekawska, pełna sprzeczności i emocji, a do tego pyskuje. Aurun przeżyje szok bo ludzka kobieta wzbudzi w nim to czego nigdy nie czuł, a ich kłótnie rozbudzają jego instynkty. 
To właśnie dialogi są ogromnym atutem tej książki. Wartka akcja, tajemnica i zagadka do rozwikłania a to tego całkiem sporo erotyzmu..... Autorka trzyma czytelnika za gardło do ostatnich stron, zaskakuje i ciekawi. Nie mogę się doczekać kolejnych tomów bo Hunter ma dwóch braci, którzy będą kontynuować wątek spisku i tajemniczych projektów, ale przy okazji każdy z nich opowie swoją historię. 


Gorąco Polecam 



4 komentarze:

  1. Po pierwsze już samo to, że jedna z moich ulubionych autorek wydała tę książkę, zachęca mnie do przeczytania. Po drugie, mimo że na co dzień nie czytam fantastyki, to ta pozycja mnie ciekawi. No i po trzecie, bardzo dobre opinie wręcz ciągną do czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze przeczytać tę książkę. Uwielbiam tę autorkę więc nie mogę się doczekać aż sięgnę po tę pozycję:)
    Pozdrawiam cieplutko super recenzja

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna jest, masz rację :) Wreszcie coś niepoważnego, ale dla dorosłych :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Google+ Followers