piątek, 26 lutego 2016

Zgaduj, Zgadula - konkurs niespodzianka

Będzie szybkie konkursiwo!!  Kochani dziś dotarła do mnie kolejna wspaniała niespodzianka z 

Wydawnictwa FILIA :D 

Oczywistym jest, że to książki - w sumie 3, ale dwa tytuły! Jedna książka jest przewidziana dla WAS!!



Nie powiem jakie to tytuły gdyż musicie spróbować odgadnąć przynajmniej 1 tytuł.... 

Cóż to może być.....

Podpowiedz: Obie miały premierę w tym roku!! 

Czasu jest niewiele - koniec nadsyłania zgłoszeń - 29 luty 2016 o północy.

Odpowiedzi wysyłajcie na: kasik13111@wp.pl - a w komentarzu na blogu napisać, że bierzecie udział.

Wśród prawidłowych zgłoszeń wylosuję ZWYCIĘZCE - który otrzyma książkę - niespodziankę :) 


Książkę na własny koszt wysyłam tylko na terenie naszego kraju.



 POWODZENIA 

24 komentarze:

  1. I jestem chyba pierwszą zgłaszającą się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział w konkursie :) odpowiedź wysłana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział w konkursie :) odpowiedź wysłana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spróbuję, ale jestem w tym beznadziejna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasia Frykowska27 lutego 2016 17:32

    I ja biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział, odpowiedź wysłana ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział i ja :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. biore udział Jola Dzik

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział
    Karolak Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedź wysłana, biorę udział :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Biorę udział :) i odpowiedź wysłałam :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Google+ Followers