wtorek, 23 lutego 2016

"Real" Katy Evans



Już niebawem, już niedługo do księgarni trafi torpeda... Książka, którą miałam przyjemność czytać już jakiś czas temu i strasznie się cieszę, że zostaje wydana w Polsce dzięki Wydawnictwu Papierowy Księżyc!! Zamówiliście już?? Jeżeli  nadal się wahacie - poniżej moja recenzja.



Ta jak wspomniałam czytałam ją jakiś czas temu - będąc dokładną - równo 2 lata temu i nadal ją pamiętam, nadal tkwi w mej głowie, nadal należy do grona moich ulubionych.... Cóż w sobie ma??



Zacznę od notki od Wydawcy:








Remington Tate na ringu i poza nim posiada reputację awanturnika, twarde jak granit ciało oraz dziki, zwierzęcy magnetyzm, który wprawia jego fanki w szał. Lecz od chwili, kiedy spotykają się ich
oczy, jedyną kobietą, której pragnie, jest Brooke Dumas. Jego pożądanie jest czyste, nieposkromione i REALNE.

Zatrudniona, by utrzymywać jego ciało w doskonałej kondycji, Brooke w końcu dostaje dobrze płatną pracę rehabilitantki sportowej, o której zawsze marzyła. Lecz gdy z Remym i jego zespołem objeżdża w trakcie tournée niebezpieczny podziemny bokserski krąg, jej własne ciało ożywa, zbudzone najbardziej pierwotnym z pragnień. To, co zaczyna się między nimi jako zwykły flirt, szybko dla obojga zmienia się w erotyczną obsesję, która obiecuje o wiele więcej.

Jednak ich rozpalona do białości żądza ma również mroczną stronę… Kiedy największy sekret Remy’ego wychodzi na jaw, a rodzinne obowiązki Brooke wymagają działania, czy uda im się przetrwać? Czy może to, co niegdyś wydawało się takie realne, teraz rozpłynie się jak iluzja.





Zaczęłam ja niewinnie, spodziewając się szybkiego erotycznego romansu i już po paru stronach wiedziałam, że mam do czynienia z historią niezwykłą. To książka, w której autorce udało się uchwycić i opisać napięcie seksualne, które nie tylko było, ale i sprawiało, że ja sama stawałam się sfrustrowana..... Genialna bohaterka z  kręgosłupem, która nie boi się powiedzieć co myśli, ale też stawia na swoim. No i on - Atleta, wojownik! Myślę że już od samego początku widać, że to bohater skomplikowany i złożony, wręcz labirynt emocji, uczuć, cierpienia, walki o własnego siebie.... ale też i o nią. Mamy tu nareszcie całkiem inne tło! Podziemie walk, które nie tylko jest opisane, dzięki tej powieści można poczuć pot, krew i łzy na samej sobie, przeżyć walkę, która toczy się nie tylko na ringu, ale też poz nim, taką, która ma zachować człowieczeństwo.
Uwielbiam takie poruszające do szpiku, buzujące od emocji powieści, gdzie udaje się poczuć każde słowo, a każdą kartkę, którą się właśnie przeczytało chce się wręcz celebrować!!
Po skończeniu muszę chyba po raz kolejny przyznać, że się nie spodziewałam się po niej takich emocji, wzruszeń, a przede wszystkim świeżości! 

POLECAM

Premiera: 9 marca 2016 roku 



9 komentarzy:

  1. Z przyjemnością przeczytam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. POLECAM POLECAM jeszcze bardziej... ja również :D wielki kciuk w górze dla tej książki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie szukam takiej książki, bo ostatnio nic nie jest w stanie mnie zachwycić;(Może ta pozycja będzie dla mnie strzałem w dziesiątkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc też nie mogę się doczekać, aż znów ją przeczytam :) Pamiętam, że miałam jakieś tam zarzuty, ale zdążyłam o nich zapomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również już miałam przyjemność czytać tę książkę i podobała mi się. Bardzo chętnie przeczytam ją ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też już czytałam ją jakiś czas temu i również byłam zachwycona :3

    OdpowiedzUsuń
  7. I bez Twojej recenzji miałam wielką ochotę przeczytać tę książkę, ale teraz osiągnęła ona gigantyczny rozmiar. Zresztą wiem, że skoro Tobie się podobała, mnie też nie zawiedzie, bo wszystkie książki, jakie polecasz są cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, tak i jeszcze raz tak! Sama zapowiedź jest ciekawa, a Twoja recenzja jeszcze bardziej zachęca. Będę miała na uwadzę tę powieść ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Google+ Followers